logo    Sci-fi Knihkupectví Valhalla  internetový obchod  Fantasy, sci-fi, horor, komiksy, deskové, RPG a karetní hry. To vše u nás! 

Po událostech v Plzni Bohdan Jaroš přestal věřit, že se ještě někdy setká se Steinem a Barbaričem. Na vlastní pěst putuje po České cestě, která spojuje Prahu s Budínem, a živí se jako nájemný kat a lovec zločinců. V Trnavě si ho předvolá hrabě Stanislav Thurzo, který pátrá po veliteli svého husarského pluku. Kapitána Galoviče naposledy viděli ve společnosti krásné nevěstky a zároveň s ním se
Naše cena 398 Kč

img

 

KNIHY / GAMEBOOKY





















Název zboží Cena
Dach Z.- Negart Group 16 - Blesky a šílenství Naše cena 315 Kč img
Livingstone I.- Návrat do Ohňové hory Naše cena 299 Kč img
Kroc V.- Negart Group 15 - Smrtící hra - S podpisem autora Naše cena 385 Kč img
Dach Z.,Kroc V.- Podepsaný komplet Negart Group 1-15 Naše cena 3 075 Kč img
Dach Z.,Kroc V.- Negart Group - komplet 1-15 Naše cena 2 362 Kč img
Brennan J. H.: GrailQuest 2: Dračí sluj Naše cena 259 Kč img
Dach Z.- Negart Group 1 - Ostrov vyhnanců - druhé vydání Naše cena 295 Kč
FF66 - Livingstone I.- Přístav nebezpečí
Gamebook
Naše cena 349 Kč
Grant J., Dever J.- Lone Wolf příběhy 3: Meč Slunce Naše cena 179 Kč img
Dever J.,Grant J.- Lone Wolf příběhy 2: Temno přichází Naše cena 179 Kč img
Sussner F.+Ch.- Měsíční oheň
Gamebook
Naše cena 499 Kč
Rytíři: První dobrodružství - komiksový gamebook Naše cena 349 Kč
Unesená - komiksový gamebook Naše cena 349 Kč
Dever J.- Lone Wolf 11 - Zajatci času Naše cena 259 Kč img
Dever J.- Lone Wolf 10 - Torgarské kobky Naše cena 169 Kč img
Jackson S.- Magie 3 - Sedm mystických hadů Naše cena 350 Kč
Jackson S.- Magie 2 - Kharé - bašta zla Naše cena 200 Kč
Shuky,2D - Zapadákov - komiksový gamebook Naše cena 349 Kč
Dever J.- Lone Wolf 12 - Páni temnot Naše cena 389 Kč
Dever J.- Lone Wolf 9 - Kotel strachu Naše cena 169 Kč img

Tituly zde obsažené jsou poměrně specifické, jedná se o tzv. gamebooky - herní knihy, kde si každý hráč/čtenář vybírá sám jak se bude jeho dobrodružství vyvíjet. Kupř. si přečte, že dorazil do jeskyně a má tři možnosti - dát se vpravo - nalistuje str.15, dá se vlevo, nalistuje stranu 28, jde středem dál, nalistuje str.33....pokud jde středem , natazí na draka a má opět kupř. dvě možnosti...dát se s ním do souboje - nalistuje opět danou starnu, či se s ním pokusí domluvit a nalistuje tedy jinou danou stranu.  Tím se vlastně pokaždé při novém a novém čtení gamebooku mění i situace a stav hřáče/čtenáře a je mnoho variant jak postupovat.

YTQ2MmM3MD