logo    Sci-fi Knihkupectví Valhalla  internetový obchod  Fantasy, sci-fi, horor, komiksy, deskové, RPG a karetní hry. To vše u nás! 

V PÁTEK 19.4.2024 MÁ KAMENNÝ OBCHOD ZAVŘENO.

.DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

Spřátelené weby:

www.pevnost.cz

www.polarissf.cz


JAK NAKUPOVAT - PRODEJNÍ ŘÁD
JAK NAKUPOVAT / OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné informace + Obchodní podmínky

UVEDENÉ CENY ZBOŽÍ ZDE NA WEBU PLATÍ POUZE PRO INTERNETOVÝ OBCHOD, V KAMENNÉ PRODEJNĚ MOHOU BÝT CENY ROZDÍLNÉ  A ZBOŽÍ NEMUSÍ BÝT V DANÉ CHVÍLI K DISPOZICI V KAMENNÉ PRODEJNĚ, ALE V MEZISKLADU, VYČKEJTE TEDY VŽDY PROSÍM NA POTVRZUJÍCÍ EMAIL O PŘIPRAVENÉ OBJEDNÁVCE.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Objednané zboží zasíláme dvěma způsoby a to buď převodem nebo dobírkou a využíváme služeb Zásilkovna - po České republice a Slovensku . ( Úložní doba balíčků Zásilkovny je od 1.11.2023 5 dnů )

Zásilkovnou posíláme standardní zásilky pouze do hmotnosti 5 kg a součtu délky hran balíku do 150 cm ( třeba 50x50x50 cm ) . Více info přímo na stránkách Zásilkovny. Pokud by objednávka byla těžší - max. však do 10 kg, budeme Vás emailem kontaktovat.

Objednávky přijaté do cca 11.00 se snažíme vyřizovat ještě téhož dne , jinak do 3 , resp. 5 dnů (viz níže v kapitole informace o objednávce).

 Balné si neúčtujeme, částky poštovného jsou následující:

ČESKÁ REPUBLIKA

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ   .........ZDARMA

 PLATBA DOBÍRKOU 

ZÁSILKOVNA - výdejní místo        0,- až 2499,-   .................. 110,- Kč   ( Zásilkovna na adresu 140,- )

ZÁSILKOVNA - výdejní místo       2500,-  a více   ....................ZDARMA 

PLATBA PŘEVODEM 

ZÁSILKOVNA - výdejní místo          0,- až 2499,-    ...................   90,- Kč    ( Zásilkovna na adresu 120,- )

ZÁSILKOVNA - výdejní místo         2500,- a více     ....................ZDARMA

 

SLOVENSKO

ZÁSILKOVNA / PACKETA

převodem         ...................115,- Kč   ( Zásilkovna na adresu 155,- )

( max. 5kg, kurz na Eura bude přepočten dle aktuálního kurzu ČNB a zaslán emailem )

dobírkou           ...................135,- Kč   ( Zásilkovna na adresu 175,- )

( max. 5kg, kurz na Eura bude přepočten dle aktuálního kurzu ČNB a zaslán emailem )  

V případě vyšší hmotnosti zásilky - max. však do 10 kg - bude zákazník kontaktován emailem .

Zásilkovna si vyhrazuje právo účtovat dodatečné služby, tj. platba kartou na výdejním místě cca 50,-až 70,- Kč,  nebo  těžší zásilka 5-10 kg 30,- až 50,- Kč. Proto se snažíme v případě jakékoliv této nadstandardní služby vždy kontaktovat zákazníka emailem a domluvit se na dalším postupu. Děkujeme za pochopení.

 

Další info:

( po vytvoření objednávky a volby platby převodem a jejím odeslání obdržíte automatický potvrzující email o vytvoření objednávky, vyčkejte prosím s platbou až na další email, ve kterém Vám odpovědná osoba potvrdí připravenost objednávky a teprve poté proveďte platbu na účet č. 2800983761 / 2010 - ČR nebo  2902563602 / 2010 - Slovensko Fio banka, jako variabilní symbol zadejte prosím číslo Vaší objednávky a během následujích 2 pracovních dnů Vám bude zboží zasláno a potvrzení o jeho odeslání opět obdržíte emailem ).

Dorazí Vám tedy celkem 3 emaily - email o vytvoření objednávky, email o připravené objednávce a nakonec email o odeslání objednávky. Pokud jakýkoliv email neobdržíte, zkontrolujte si složku SPAM.

Rezervace zboží při platbě převodem po zaslání potvrzujícího emailu s žádostí a provedení platby je 5 - 7 pracovních dnů, tj. pokud do té doby nebude provedena platba, zboží bude zpět zařazeno do nabídky - prodeje a toto bude zákazníkovi oznámeno emailem.

 

Minimální cena objednávky (bez poštovného)  je 99,-Kč.

Na našich stránkách je možné se zaregistrovat, objednávku lze vyřídit i bez registrace, větší výhodou je ale být registrován. Po zaregistrování vám přijde potvrzovací email s kódem a při příští objednávce nemusíte pracně vyplňovat potřebné kontaktní údaje,system si je totiž uchová po první registraci v paměti.

Protože není možné úplné propojení mezi reálným a virtuálním světem, je možné, že nebudeme mít některý titul i když to tak bude na webstránkách uvedeno, neboť se právě prodal v obchodě. V tomto případě, bude-li objednávka z většiny uspokojena, pošleme ji buď bez chybějícího zboží,či až po zkompletování celé objednávky, ale až vždy po domluvě - viz kapitola Prodejní řád.

A také je tu možnost vyzvednout si objednané zboží v našem kamenném obchodě v Hradci Králové . Rezervace zboží je zde 7 dnů, zde ale také vždy čekejte na potvrzující email o připravené objednávce.

Objednávky je také možnost přijímat telefonicky nebo emailem.

Slevy nelze kumulovat, tj.sčítat, na již zlevněné zboží nelze tedy uplatnit jakýkoliv jiný bonus či slevu a to i v případě, že to systém náhodně umožní. Vždy Vás budeme kontaktovat a pokusíme se vyjít vstříc a domluvit se.

 

Výběr zboží

K nákupu zboží slouží políčko, které se nachází v pravé části náhledu u každé položky– Do košíku.

Pokud se nacházíte na stránce, která Vám zobrazuje podrobné informace o zboží, ikonka malého košíku se vždy nachází v pravém dolním rohu rámečku.

Toto políčko slouží k přidání zboží do košíku. Výběr se provádí prostým kliknutím .

Zboží takto potvrzené se Vám vloží do virtuálního košíku, který je znázorněn na každé stránce v horní části.

Jak si vybrané zboží objednat

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete objednat a potvrdili přidání zboží do košíku, klepněte na ikonu nákupního košíku, která se nachází na každé stránce v pravém horním rohu. Po kliknutí na tuto ikonu, se Vám otevře stránka, která Vám zrekapituluje vybrané zboží a sečte jeho cenu. Máte zde možnost upravit počet (vepsaním požadovaného čísla do okénka s počtem a potvrzením tlačítkem přepočítat), nebo zboží případně zrušit (zadáním počtu kusů 0, nebo vymazáním pole s počtem kusů). Pak pokračujte kliknutím na Pokračovat v objednávce. Poté budete vyzváni k zadání osobních údajů, které jsou nutné k odeslání zásilky.

Je dobré zkontrolovat si dostupnost produktu , tj. u některých položek je v záhlaví názvu přidána doplňková informace NENÍ SKLADEM , DODÁNÍ DO 14 DNŮ, PŘEDOBJEDNÁVKA atp......to znamená , že se v této chvíli titul kupř. doprodal  či ještě nevyšel a není tudíž momentálně k dispozici a je třeba na cestě od dodavatele , objednávka bude tedy přijata a zaregistrována , její vyřízení však bude trvat o něco déle. V popisu u položky též může být informace - POSLEDNÍ KUS  či KUSY, můžete si zadat množství jaké potřebujete a pokud nejsme  schopni požadované množství zajistit, vždy se s Vámi spojíme a pokusíme se vše vyřešit.

Zadejte poté - Jméno, Příjmení, email, telefon, zasílací adresa, poznámka-zde kupř. doplňující informace k zásilce. Udávejte prosím veškeré údaje - písmena - s případnými háčky / čárkami  pro snažší komunikaci a vyplňování adresy odběratele , abychom neposílali zboží jinam a aby i doručovatel věděl , kam přesně má balíček dodat ( kupř. v objednávce uvedené info p.Matyasek , Strazecova ulice , Kostyre.......by mělo vypadat p.Matyášek , Štrážečova ulice . Koštýře.....děkujeme)

Kontakt na Vás (zde je možné uvést jakýkoliv kontakt tzn. e-mail, telefon) - toto políčko je důležité v případě potvrzení objednávky a také v případě, že se vyskytne jakýkoliv jiný problém s dodávkou zboží. Vyplňte jej prosím pečlivě.

Po vyplnění všech polí si prosím zkontrolujte správnost údajů a klepněte na tlačítko Odeslat objednávku. Objednávka je již zaevidována a ukončena.

Informace o objednávce

Pokud jste do kontaktů uvedli správně svůj email, přijde Vám automaticky potvrzení o tom, že jsme Vaši objednávku obdrželi, případně odeslali. Pokud emaily neobdržíte, zkontrolujte si složku SPAM ve své emailové schránce.

Cenu dobírky zaplatíte až při převzetí zboží na poště či výdejním místě. Každá odesílaná zásilka je pojištěna, aby se snížilo riziko ztráty zásilky. Pokud Vám zásilka přesto nedojde i když jsme Vám na Váš uvedený kontakt potvrdili odeslání zásilky, obraťte se prosím na nás a my zásilku budeme reklamovat  u daného přepravce. Zásilka zpravidla dorazí do 3-5 dnů po odeslání na Vámi zadanou adresu. V některých případech, si však přepravci vyhrazují delší dodací lhůtu, někdy až 1-2 týdny.

 

Prodejní řád

Závazně objednané zboží odesíláme zpravidla do 1 - 3 pracovních dnů, hry od 1-5 dnů. Prodejce si vyhrazuje právo určit u zboží v doprodeji, nízkonákladové atp., jak rychle dané tituly odešle, nejpozději však do 14-ti dní .

Pokud se objednávka skládá z více titulů a některý z nich není momentálně skladem, odesíláme zboží buď až po zkompletování objednávky nebo dle domluvy se zákazníkem ve dvou částech či pouze zboží, které skladem je - viz Úvod, toto však bude oznámeno odběrateli na jím uvedený kontakt. Zákazník má možnost se rozhodnout, zda chce zboží poslat až jako zkompletované,  či po částech.

Prodejní řád se týká jak prodejce, tak nakupujícího. Podrobnosti o právech a povinnostech prodejce se dočtete v bodě 1, a o právech a povinnostech nakupujícího v bodě 2, reklamace a vrácení zboží bod 3 a 4.

Prodejcem je společnost

Luboš Falout

Jablonského 90,Plzeň,30100,

IČO:41645375,DIČ:CZ6703152060

 

Zboží objednané přes eshop expeduje:

Knihkupectví Valhalla

Mánesova 807/20

Hradec Králové 2 , 50002

tel.495522009

email: valhallahk@centrum.cz

 

1.Práva a povinnosti prodejce:

Prodejce se zavazuje vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na adresu uvedenou v této objednávce. Prodávající si dále vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud je zadaná doručovací adresa zjevně pochybná či údaje zjevně nesouhlasí či jsou nesmyslné. O tomto odmítnutí zašle informaci na kontaktní adresu zákazníka.

Závaznou objednávkou se rozumí objednávka po uplynutí jedné hodiny od jejího přijetí prodávajícím. Po uplynutí této lhůty je možné objednávku stornovat nebo změnit jen po dohodě s prodejcem na tel. 495522009, nebo emailem knihkupectvivalhalla@centrum.cz.

Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl nakupující, bude používat pouze k účelům, které souvisejí se službami obchodu a že je neposkytne žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek. Na písemnou nebo emailovou žádost nakupujícího je prodávající povinen údaje o tomto nakupujícím vymazat z databáze zákazníků.

Pokud nakupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat a zaplatit závazně objednané zboží, prodávající má právo pro vyřizování dalších objednávek zboží pro tohoto nakupujícího pozastavit, případně odmítnout.

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

2.Práva a povinnosti nakupujícího:

Nakupující uvede správnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a to včetně poplatků (poštovné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.

Nakupující má právo objednávku stornovat nebo změnit do jedné hodiny od jejího objednání na tel. 495522009 nebo emailem knihkupectvivalhalla@centrum.cz.V případě vrácení zboží či reklamace se tímto podrobněji zabývají další 2 body tohoto prodejního řádu.

Nakupující má právo odstoupit od smlouvy ve smyslu § 53 odstavce 6 občanského zákoníku ( tj.do 14 dnů od obdržení zboží-toto může učinit bez udání důvodu,musí to však do zmíněných 14 dnů oznámit prodejci - zasílací firmě ), čímž mu vyvstane nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené za splnění následujících podmínek:

 

3. Postup v případě storna objednávky či vrácení zboží - odstoupení od smlouvy:

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě storna objednávky, vrácení zboží bez udání důvodu (odstoupení od smlouvy)

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění ( dodavatel vrací cenu zboží i cenu přepravného , zákazník v případě zaslání zboží zpět si hradí přepravné sám ).

Odstoupit může zákazník tak, že tuto skutečnost jasně oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu použitou v objednávce. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží bez udání důvodu zákazník provede po převzetí zboží ve lhůtě 14 dnů, následně má dalších 14 dnů na odeslání zboží, může to však pochopitelně učinit v jeden den a zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazníkovi z ceny zboží odečtena částka odpovídající poškození nebo opotřebení zboží. Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část.

Zboží, prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám kupní cenu nebo její část zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. 

 

4. Jak postupovat v případě reklamace:

Reklamační řád

Prodejce: Luboš Falout

Jablonského 90, Plzeň, 30100

IČO:41645375, DIČ:CZ6703152060.


Kupující podá reklamaci jedním z uvedených způsobů:

E-mail – Zasláním e-mailu na adresu knihkupectvivalhalla@centrum.cz

Telefonicky – 495522009

Poštou – Zasláním reklamace na adresu:

KNIHKUPECTVÍ VALHALLA

MÁNESOVA 807/20 , HRADEC KRÁLOVÉ 2 , 50002

 

Každá reklamace musí obsahovat:

číslo objednávky

popis zjištěných závad a jejich projevů

 

Více podrobností:

Poškození během přepravy prostřednictvím České pošty

Postup při poškození, nebo úbytku obsahu poštovní zásilky je stanoven Poštovními podmínkami - Základní poštovní služby, čl. 42. Pošta přijme reklamaci jen tehdy, jestliže je uplatněna

    1. a) při dodání poštovní zásilky,
      b) ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání.

V případě podle písm. b) reklamující musí předložit poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána. Reklamovat je tedy nutno u pošty adresáta, přičemž je nezbytné celou zásilku včetně obalu předložit poště k prošetření a zjištění možných příčin škody a nároků na náhradu škody.

Při doručení prostřednictvím České pošty doporučujeme rozbalit balíček vždy za přítomnosti doručovatele. Zákazník musí sepsat s poštou reklamační protokol. To je nezbytná podmínka, abychom mohli reklamaci o poškození během doručení Českou poštou uznat. Bez reklamačního protokolu nemá zákazník nárok na nové zboží.

Vady zboží

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit dodavateli. Za vady vzniklé přepravcem dodavatel neručí.

Postup vyřízení reklamace

Kupující zašle vadné zboží na reklamaci přepravní službou - na vlastní náklady - na adresu prodávajícího. Balík musí být označen viditelně “REKLAMACE” a obsahovat: Reklamované zboží, kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo). Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato! Zpáteční cestu (po vyřízení oprávněné reklamace) hradí prodávajicí. V případě neoprávněné reklamace bude zboží na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu.

V případě oprávněnosti reklamace má kupující právo na: výměnu vadného zboží za bezvadné poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny odstoupení od smlouvy.

Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data uplatnění reklamace kupujícím. Jakmile obdržíme vaši zprávu o reklamaci, spojíme se s Vámi a dohodneme další postup.

Ochrana dat

Provozovatel internetového obchodu Luboš Falout , Plzeň prohlašuje a zavazuje se, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu  Knihkupectví Valhalla. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze.

Podmínky ochrany osobních údajů GDPR:

V případě zpracování osobních údajů, které je založeno na souhlasu subjektů údajů pro účely zasílání zboží z objednávky a informace o tomto zboží:

1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

1.1. Správcem Vašich osobních údajů je společnost Luboš Falout, se sídlem Jablonského 90, Plzeň, 30100, identifikační číslo:41645375, zapsaná v obchodním rejstříku u MPO (dále jen „správce“).

1.2. Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Luboš Falout, Přemyslova 25, Plzeň, 30150 - kancelář firmy.

1.3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů

2. ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

3. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů a zboží objednaného zákazníkem telefonicky, emailem ,osobně , či přes internetový obchod.

3.2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

4. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1. Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, jsou 3 roky, nejdéle však do odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování).

5. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou pouze přepravní firmy a firma Bohemiasoft(správce serverů).

6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1. Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

6.2. Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat na emailu knihkupectvivalhalla@centrum.cz.

6.3. Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.

6.4. Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.

TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE A ZPRACOVATELE

1.1. Poskytovatel (Bohemiasoft s.r.o.) je ve vztahu k osobním údajům klientů Uživatelů, tedy nakupujících v eshopech Uživatelů, zpracovatelem dle čl. 28 GDPR. Uživatel (provozovatel eshopu - Luboš Falout/ Knihkupectví Valhalla) je správcem těchto údajů.

1.2. Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti při zpracování osobních údajů, ke kterým Poskytovatel získal přístup v rámci plnění smlouvy uzavřené s Uživatelem formou odsouhlasení všeobecných obchodních podmínek na www.knihkupectvivalhalla.cz

2. ROZSAH ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Poskytovatel se zavazuje pro Uživatele zpracovávat osobní údaje v rozsahu a za účelem stanovenými v čl. 2.2 - 2.10. těchto podmínek ve Zpracovatelské smlouvě.

2.2. Poskytovatel zavazuje pro Uživatele zpracovávat osobní údaje klientů Uživatele.

2.3. Poskytovatel se zavazuje pro uživatele zpracovávat získané osobní údaje v rozsahu běžných osobních údajů.

2.4. Poskytovatel bude v rámci automatizovaného zpracování osobní údaje ukládat do databáze uložené na hardwaru Poskytovatele, chránit, zabezpečovat, zálohova, třidit a likvidovat.

2.5. Poskytovatel vytvoří takové softwarové nástroje, které Uživateli usnadní splnění žádostí klientů Uživatele o výkon práv subjektů údajů stanovených v GDPR, především práva na výmaz, práva na informování a přenositelnost informací.

2.6. Osobní údaje jsou uloženy pouze na hardwaru Poskytovatele, jeho vlastních serverech nebo jeho spolupracujících partnerů. Všechny osobní údaje jsou uloženy pouze na území Evropské unie.

2.7. Poskytovatel se zavazuje pro Uživatele zpracovávat osobní údaje pro účel poskytování eshopového řešení www.webareal.cz.

2.8. Poskytovatel nebude využívat zpracovávané osobní údaje klientů Uživatele pro vlastní potřebu a za jiným účelem než je plnění smlouvy.

2.9. Poskytovatel se zavazuje pro uživatele zpracovávat získané osobní údaje po dobu trvání smluvního vztahu a následujících 10 let od ukončení smluvního vztahu.

2.10. Uživatel uděluje povolení se zapojením spolupracujících firem, kterými jsou firmy firma Unihost s.r.o. (správce serverů) a firma Casablanca INT (provozovatel datového centra)

3. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1. Poskytovatel se zavazuje, že technicky a organizačně zabezpečí ochranu a zálohování uložených osobních údajů, aby nemohlo dojít k neoprávněnému přístupu k těmto osobním údajům nebo k jejich ztrátě.

3.2. Přijatá technická a organizační opatření odpovídají míře rizika. Poskytovatel i spolupracující firmypomocí nich zajišťuje jejich neustálou integritu a zabezpečení proti zneužití.

3.3. Poskytovatel prohlašuje, že ochrana osobních údajů podléhá interním bezpečnostním předpisům Poskytovatele. Které určují, že k osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby Poskytovatele a spolupracujících firem dle čl. 2.10 těchto podmínek a jsou povinny zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o implementovaných bezpečnostních opatřeních.

3.4. Po ukončení poskytování plnění, je Poskytovatel povinen všechny osobní údaje vymazat, pokud nemá povinnost uložit osobní údaje na základě zvláštního zákona (například pro zákonné potřeby Policie).

Závěrečné ustanovení

Kdokoliv má právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů , nebudou již osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány. Uživatel se zavazuje, bez zbytečného prodlení, nahlašovat všechny jemu známé informace, které by mohly nepříznivě ovlivnit řádné a včasné plnění závazků vyplývajících z těchto podmínek. Uživatel souhlasí s těmito podmínkami zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetových formulářů na stránkách a podstránkách www.knihkupectvivalhalla.cz . Ostatní vztahy, které nejsou těmito podmínkami výslovně neupravené se řídí GDPR a právním řádem České republiky v platném znění. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 23.dubna 2018

 

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí v rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.

knihkupectvivalhalla@centrum.cz

 

Naše stránky se snažíme upravovat vždy při vyjití novinky, minimálně však 1x týdně.

 

Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

NWExYzI